10 december 2010.

Hejsansvejsan!
Idag är jag hemma från skolan och jobbar. Sov med mitt hjärta inatt och skickade iväg
honom till skolan imorse, haha han är så söt när han är morgontrött!
Sedan gick jag och somnade med Alice i mammas säng - fett mysigt! HAHA.
Och ja, jag har varit och handlat med mamma och sen ska jag och Emma åka till
coop o handla hårfärg! Äntligen ska min jävla utväxt bort :( HAHA..
Och sen kommer babe hit igeeeen..
Ikväll är det ju idol-final, så det ska vi kolla på :D.
Hejar på Jay, tycker inte om Minnah ändå, HAHA.

Nej nu ska jag faktiskt jobba lite innan jag går in o duschar!
Kraaaam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kramar er säg han vilar inte stress kramiz mch

2010-12-10 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0