12 december 2010.

Halloj.
Idag har jag haft fullt upp med läxor så jag har inte hunnit blogga :). Vaknade upp hos babe,
vi lade oss väldigt sent igår eftersom jag fick en jäkla inspiration till svenskuppgiften, och det
gjorde att jag nästan blev klar. Har bara en liten avslutning som jag ska skriva nu. Idag har jag
skrivit min analys till idrottsuppgiften. Gick mycket snabbare än jag trott så det var skönt eftersom
båda uppgifterna ska vara inne imorgon. Tur att jag har sällskap av min lilla vovvsing. Det är
jävligt skönt att detta är de sista uppgifterna innan lovet. Imorgon är det bara matteläxförhör,
sen så är det ingenting mer i veckan.. Förutom engelskverb tills tisdag, men det är ju inte
så himla svårt. Nu ska jag skriva min avslutning på svenskan. Ikväll blir det lasagne och
söndagsmys med tända ljus och film. Imorgon blir det skola igen, sista veckan innan lovet
och på fredag är det PARTI! Fett pepp! :D Skriver senare, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem på bilden är lätt coolast, HEHEHEHE

2010-12-12 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0