18 december 2010.

Hejhopp!
Har varit på väldigt dåligt humör idag och haft en allmän dålig dag så jag har inte pallat skriva!
Cliffis har varit hos mig hela dagen iaf, och igår var vi ju på ferre.
Började bra, men sen blev det tyvärr ganska bull så vi drog igen.
Ikväll har jag och babe lagat tacos till oss och mina föräldrar - och nu sitter vi i min
soffa och chillar! Narnia är på tvn faktiskt! HAHA..
Ikväll ska vi kolla på ensam hemma, hehehee..
Men ja, ingen rolig uppdatering om mitt liv kände jag, höres :D
Btw, en fett rolig grej. Cliff har ett sånt månadskort när han åker tåg,
så han kan åka gratis alltid mellan svalöv/lund/eslöv, igår när vi kom till lund
efter ha varit i veberöd var Cliff liiiite trög o tryckte biljett från lund till eslöv i automaten, HAHAH.
Han ba "JAG MÅSTE TRYCKA BILJETT", haha.. det var kul när vi kom på det när vi kom hem. :D
TJARÅ.
Fick ingen bild på tristanboy som under kvällen kallade sig CLIFFAN! HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0