2 december 2010.

Så.. jag tänkte starta ännu en blogg igen..
Mest för att hålla koll på vad jag gör om dagarna
(och för att folk kan stalka mig, FETT NICE!)
Iallfall.. idag har jag bara pluggat till ett prov jag har imorgon.
Fett bull, men vad ska man göra!
Jag har saker o plugga ända tills den 13 december, så efter
den dagen kommer jag vara en GLAD tjej!
Bredvid mig ligger min lilla hobbygris (hon ser lite ut som en)
och snarkar.. fett söt ändå.
Men nu ska jag inte skriva mer iallafall!
Eh.. Följ mig om ni vill.. eller något.. HAHA,
här kommer bloggens första bild, AMG.

Kommentarer
Postat av: mk'

LITAR PÅ DIG ATT DU INTE QUITTAR NU ASSÅ!!!

2010-12-02 @ 21:15:46
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0