20 december 2010.

4 dagar kvar, spännande or what? :D Snart ska jag och mamma ta bussen ner till stan,
jag ska klippa mig och hämta ut mina glasögon hihi. Sen ska jag möta upp babe och ta
tåget in till Lund, sen ska vi väl vidare till Nova antar jag? HAHA.. Aja vi får se.. Tågen
verkar inte gå som dom ska idag HELLER så ja.. Man börjar vänja sig :). Jag ska kapa
en rejäl bit på mitt hår eftersom det är så sjukt slitet och det tovar sig hela tiden.. Men ja,
annars så har Alice däckat här i soffan bredvid mig, hon rör sig inte en millimeter, HAHA.
Mitt rum ser ut som helvetet, jag bestämde mig för att byta lakan när jag duschat. Men
eftersom jag måste lufta dom så får jag vänta tills jag kommer hem igen eftersom det är så
himla kallt i vårt uterum. Så ja, lakan, kuddar, täcke och madrassen ligger på golvet nu.

Ehm jaa.. Annars har jag ätit nudlar och korv idag.. HAHA intressant. Aja, återkommer
ikväll, kommer även en bild på mitt hår (som kmr vara betydligt kortare OMG).. TJA!
soeta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0