21 december 2010.

Hejhopp! Satt nyss och gjorde juletiketter till mina julklappar, (de lapparna man
sätter på julklapparna där det står vem det är till och vem det är från..) Man får
ju använda sina illustratorkunskaper till något :D. Btw så har jag fått praktik till våren.
Det ska bli sjukt spännande och jag ska få ta väldigt mycket ansvar. Annars så
sov babe här inatt, fett mysigt - renbäddat och allt! Imorse drog han in med Kakan till
Lund (Luddish) och handlade julklappar. Jag har även hunnit med att vara och handla med
mamma idag.. Snart ska jag städa mitt rum +  badrummet som nästan är mitt egna här uppe.
Sen ska jag baka trillingnötter och knäckklubbor! Ha en fortsatt bra dag - det ska jag ha.
BTW, hade varit kul o veta vem det är som klickar in på min blogg,
skriv en kommentar så jag vet :D haha!


Denna skönheten kommer jag bära på julafton&nyår.

Kommentarer
Postat av: SAAAARA!!!

JAG GÖR!! :D

2010-12-21 @ 15:55:04
Postat av: Melinda

jag :D

2010-12-21 @ 17:45:02
URL: http://melindajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja den är så snygg kramiz mch

2010-12-21 @ 18:05:22
Postat av: mk'

JAG :D heh. Men det är väl ingen surprise likzoom :)

2010-12-21 @ 19:05:58
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0