23 december 2010.

Lillejulafton! Då var det den 23 december, alla är fett stressade och springer rundor
i huset! haha. Jag är klar med mina julklappar - dock så blev jag fett pepp på att
skriva julrim i år igen.. HAHA det är så himla roligt och alla blir så himla glada när
de får dem. Just nu sitter jag och lyssnar på den bästa jullåten som finns (enligt moi)


Riktigt mysig! Roligt att sjunga med oxå, HAHA.. Iallafall, jag kom hem från
Cliffis imorse vid halv 12, eftersom det skulle bli riktigt dåligt väder. Sen dess
har jag fixat de sista julklapparna, lekt med Alice och bara haft mysigt. Snart
ska jag och pappa baka pepparkakor (färdig deg i år :() och efter det ska jag
ta och duscha. Ikväll blir det uppesittarkväll med bingolotto (tradition) med massa
julgodis och tända ljus! Imorgon ska vi fira jul hos min storebror och hans familj +
mormor och morfar. Ska bli mysigt + att jag ska ha min snygga klänning! haha.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

mina nya glasögon! WOHO
buse!
HAAHA var tvungen o fota, Alice dök riktigt i snön... HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0