25 december 2010.

TJAA!
Hade en jättemysig julafton igår :). På kvällen kom babe hit och mös lite.. Vi har bara
gått upp ur sängen för att äta idag, HAHAHA, lite slappt.. Ikväll ska vi baka pizza, (jag)
för mina föräldrar ska iväg på bio. Cliff försöker sitta o dissa mig för tillfället..
JAJA! Mer om julafton, jag fick äntligen en ny hårfön, min andra tog typ 20 minuter
att få håret helt torrt med.. Fick också presentkort, pengar och parfym.
Av min bror o belinda fick jag förfestspelet! HAHA.. Iallafall, nu ska jag inte skriva mer.
Min pojkvän tycker inte att jag är snygg längre :( TJARÅ.
så här såg jag ut igår - fett fail! men ja.

Kommentarer
Postat av: Emma

FETT JÄVLA SÖT OCH SNYGG! Fedesnygg sminkning! :D

2010-12-25 @ 16:00:32
Postat av: mk'

SÖTPAJ!

Vad för parfym? :D

Förfestspelet suger... :( haha

2010-12-25 @ 17:13:11
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0