5 december 2010.

Halloj!
Då var det söndag igen. Inte jätteroligt direkt :(.. Jag har spenderat helgen med
mitt hjärta Cliff, vi har myst och grejer. Igår var vi på Nova där vi stötte på Emma
och Tristan.. Men ja, han är världsbäst iallafall. Jag åkte hem så jag var hemma
halv 3 i Eslöv idag och sedan dess har jag och pappa byggt pepparkakshus, jag har
städat och satt upp allt julpynt och nu sitter jag här med lilla Alice tätt intill mig.
Pappa har oxå fixat min tv så nu kan jag äntligen kolla igen! :D
Tänkte lägga in lite bilder på mitt rum. Taket till pepparkakshuset har inte
torkat än, så vi har inte kunnat sätta på det - därför kommer det bilder
på det senare! :)

Ska oxå göra min "Dag 3" senare. Temat är mina föräldrar idag.
Nu börjar det lukta flygande jacob här, fett nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0