8 december 2010.

Hej!

Jag hade fullt upp igår så jag hann inte skriva :(.. sorri..
Men ja, idag ska jag försöka hinna med att skriva något inlägg iallafall.
Sitter på mediekommunikationen just nu och ja, vi har fått i uppgift att lägga upp
en profil på match.com (nej jag vet inte direkt varför.) HAHA.
Vi slutar ju halv 12 idag, så vi ska bara dra o äta sen så drar jag och EmmarN till
Burlöv och köper lite julklappisar! Sen ska jag inom lund igen och dra till stadsbiblioteket
och köpa lite andra grejer i centrum. Ikväll ska jag skriva på svenskuppgiften som ska vara
inlämnad på fredag. Igår var jag iväg med pappa efter skolan på nova, köpte min vita gran!
När Cliff kom igår hjälpte han mig att sätta upp den, klä den o göra den fin.
Vi höll på från 8 till halv 10. HAHA! Sen var man fett trött.

I helgen kommer Cliff till mig på fredag sen på lördag ska vi dra med emma till lund
o kolla på Tristan när han spelar :D, svär vi är hans största fans.
Nej, nu ska jag inte blogga mer, kanske ska kolla upp vad uppgiften verkligen

går ut på? HAHA, TJARÅ.
internet är så jävla segt här ute så jag skiter i att lägga upp en bild. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0