9 december 2010.

Tjollahopp!
Sitter i skolan och har en fet huvudvärk, mina ögon bara hänger typ :( haha.
Men jaa.. sitter på grafiskan och skriver på svenskan, den ska somsagt vara
inlämnad imorgon, så ja, fett bull. Även idrottsuppgiften ska vara inne
på måndag så den får jag sitta och skriva på i helgen.
Idag ska jag med pappa till synoptik efter skolan, jag ska köpa nya glasögon
eftersom min kära hund har tuggat upp mina andra (bokstavligt talat.)
Och ja, min huvudvärk blir ju inte bättre utav det.
Annars, så har jag en ganska kass dag.. Kom till skolan lite senare för jag
kände att jag behövde sova bort febern jag fick igårkväll, men ja, jag skulle nog
inte sovit egentligen! Nej, nu ska jag försöka komma någonvart på lilla Shakespeare,
förövrigt så är uppgiften jävligt avancerad och om jag vill ha mitt MVG i svenska
så måste jag jobba på ganska hårt :(.. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emma!

Om vi inte får MVG blir vi sura på David, vi är värda det!

2010-12-09 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0