♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Då var det dags för andra dagen!
Min första kärlek. Hm, för det första så tänker jag inte nämna några namn,
så om någon kommit in här för att götta sig i mina hemligheter så kan ni lämna
sidan igen. För det första så har jag varit riktigt kär i tre personer, för övrigt har jag
bara haft små flörtar. Eftersom jag ska skriva om min första kärlek så antar
jag att jag ska skriva om den första jag var kär i dårå.
Mitt första förhållande varade i två månader. Jag vet nu i efterhand
att det var ett jävla skitförhållande och att han egentligen bara utnyttjade
lilla mig(nej, inte sexuellt..) Jag var ju endast 13 år då och gick i sjunde klass.
Men ja, eftersom det var första gången som jag verkligen var kär
så kärade jag ner mig i killen direkt. När han då gjorde slut var det
en utav de jobbigaste tiderna i mitt liv. Jag tror jag sörjde honom i nästan
två år, vilket är fett sjukt. Nu har man ju lärt sig att det kommer förmodligen
alltid komma en ny kille, och man kommer alltid komma över personen,
det tar bara lite tid. Men ja, detta visste jag ju inte då!

Men ja, mer finns det nog inte att berätta om min första kärlek faktiskt :).
Nu ska jag sätta mig ner och plugga på idrotten, för övrigt så är detta
faktiskt en jävligt dålig dag och jag har tappat respekten för en person
så sjukt mycket. :)

Skriver sen, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0