♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Det finns inte plats i ens en hel bok för att berätta hur underbara mina föräldrar är
och hur bra de har uppfostrat mig. Men ja, jag kan ju berätta lite smått om dom.
Min pappa heter Bengt-åke och min mamma heter Yvonne. Till utseendet är jag
mest lik min mamma, men till humöret är jag mest lik min far.
De är då fortfarande gifta och har varit tillsammans väldigt länge.
Jag kommer väldigt bra överrens med mina föräldrar och de med mig.
Vi bråkar eller skriker aldrig på varandra (det händer kanske 1 gång per år
eller något). Men ja.. De har uppfostrat mig i en säker och hemtrevlig hemmiljö.
Många tycker att jag och min bror är väldigt bortskämda och får allt vi
vill ha men ja, det är ju deras åsikt.

Eftersom jag inte vill berätta för mycket personliga saker om mina nära
och kära så sätter jag nog punkt just här. :)
Nu ska jag gå och läsa lite idrott, babe kommer hit och sover med mig
inatt eftersom jag inte mår helt super.

Kram.

Kommentarer
Postat av: mk'

Åh, Bengt-Åke och Yvonne! <3 Hälsa från mig HEHE :D

2010-12-05 @ 21:06:58
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0