♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Jag glömde ju göra denna grejsen igår, så därför tänkte jag göra den idag!
(Den finns med bland mina kategorier om ni vill se alla.)

Så, vad är kärlek?
Min åsikt är att kärlek kan finnas mellan alla, partner, kompis,
föräldrar, djur osv. Om man älskar något, behöver det ju nödvändigtvis inte
vara en (då i mitt fall) kille. De personerna (eller djuret) som man tycker
om ska man ju kunna ha roligt med, tycka om en mängd olika grejer i deras
personlighet, bry sig innerligt mycket om dem och kunna lita på dem.
Jag har svårt att älska människor. Det finns 5 st som betyder allt för mig.
Mina föräldrar, Emma, Cliff och Alice (min hund)..
Emma för att hon är min bästa vän, hon är lojal. Hon är världens härligaste
och vi behöver inte många ord för att kommunicera med varann.
Cliff för att han är min pojkvän, jag kan lita på honom till 100%, han
skulle ALDRIG vara otrogen eller ens VILJA vara otrogen. Det som
jag älskar mest med honom är att han har så skön humor, vi skrattar åt..
typ allt! Mina föräldrar har jag ju berättat om så det behöver jag ju inte upprepa.
Alice dårå, min lilla vovve har sån sjuk personlighet. Hon är verkligen övergo och mysig.
Alltid när jag kommer  hem från skolan följer hon med mig upp och gör mig sällskap i soffan.
Äh, hon är bäst :)..

Alla är bäst, så nu avslutar jag detta inlägget!
Kram.


Kommentarer
Postat av: EMMAA

aww, jag älskar dig <3

2010-12-08 @ 19:57:34
URL: http://emmamazing.blogg.se/
Postat av: Malin Lysmo

shiit vad stor vovven har blivit!! :O

2010-12-09 @ 18:58:24
URL: http://lyysmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0