♥ Dag 6 – Min dag.

Så, min dag. Haha, lite roligt att denna kom just den dagen jag är som mest
irriterad och mår som sämst. :)
Men ja, jag vaknade somsagt med feber och huvudvärk, så jag tog lite sovmorgon,
(Hon vi har hela torsdagen tar fan aldrig närvaron ändå, HAHA.) så ja,
jag tog mig till skolan iallfall. Och där jobbade jag med svenskan typ hela skoldagen.
Sen åkte jag hem 16:02 och mötte mamma utanför synoptik, och nu har jag äntligen
beställt nya glasögon (som inte är söndertuggade av lilla Alice). Sen åkte vi hem
o jag fick lite mat i magen och nu sitter jag bara här med 16 and pregnant på tvn.
men ja, somsagt så har jag haft en skitdålig dag!
tjarå.

Kommentarer
Postat av: EMMAA

du är fett mycket grymmare <3

2010-12-09 @ 19:18:33
URL: http://emmamazing.blogg.se/
Postat av: marie ch olsson

hej allt ok jag kommer inte in på facebook kan du ringa mig kram marie ch

2010-12-09 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0