♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Emma, lilla Emma.
Jag och min bästa vän har känt varandra sen sjunde klass. Alltså har vi varit vänner
i ca. 5 år nu. Vi började då umgås med gemensamma vänner men det tog inte lång tid
förrän vi umgicks själva och hittade på allt möjligt tillsammans. I början trodde jag aldrig att
jag och Emma skulle bli så bra vänner som vi faktiskt är nu. När vi lärde känna varann
i högstadiet var Emma exakt lika jävla utflippad som hon är nu.
Dock så har hon mognat jävligt mycket.

Min och Emmas vänskap är ganska svår att beskriva om man inte känner oss personligen.
Ibland kan det se ut som om vi är värsta ovännerna som bråkat om något hemskt,
men så är det aldrig, visst vi kan vara sura på varandra, men vi löser alltid det på ett
moget vis utan att börja bråka med varann. Det kan även vara på andra hållet,
vi sitter och skrattar sönder åt någonting vi knappt vet vad det själv är.
Vi har väldigt lik humor. Vi är även väldigt bra på att förstå varann, om den ena
pratar om någonting kan den andra avsluta meningen på exakt rätt sätt.
Vi kan också typ säga ord om någon och då förstår den andra direkt vilken
person man menar. Självklart så kan vi även lita på varann och det är en egenskap
många vänner inte bär på, så ja, Emma vet en jävla massa om mig och jag vet mycket om
henne. Så fort någon av oss mår dåligt är det alltid varann vi går till och pratar.
Vi skäms inte heller över någonting. Vi kan sitta och prata om typ.. hur mycket mens
jag hade förra månaden i deciliter typ, HAHAHA! Nämen, ni förstår.
Ibland kan vi även sitta och prata om typ privata grejer högt bland andra så de får
säga till oss att de inte vill veta någonting om t.ex. våran mensvecka dårå.
Vi är även sådana vänner som inte behöver umgås 24/7 för att behöva veta var
vi har varandra och var vi står. Eftersom vi går i samma klass umgås vi väldigt
ofta ändå, och därför spenderar vi många timmar med varann i veckan ändå.

En sak som jag tycker är viktigt är att min bästa vän kommer överrens med min
pojkvän. Emma och Cliff var jättebra vänner innan jag och Cliff ens började
prata med varandra. De är fortfarande bra vänner - och det är jag glad över.
Alltså kan vi umgås tillsammans.
Avslutningsvis så vill jag säga att jag skulle aldrig bytt ut min bästa vän
mot någonting i världen. Jag skulle aldrig kunna svika henne eller ljuga för henne.
Hon är världens bästa vän och jag kommer alltid finnas för henne.
Jag älskar dig Emma.
<3














Vi är sötast.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bättre än bäst alltså. Denna texten vad så jävla fin och så sann. Vi behöver inte vara med varandra hela tiden eller snacka varje dag för att veta var vi har varandra, vi behöver aldrig bråka eller liknande, vi båda två ger så mycket för vår vänskap att det aldrig hinner att komma till bråk. Vi kommer bara överrens så snabbt som möjligt, för det är inte lönt att bråka. Jag älskar dig, du är min allra bästa vän och jag kommer alltid att finnas här för dig och värdesätta dig, och våra minnen tillsammans så himla högt.

Och sen är jag sjukt glad över att jag har blivit så bra vän med cliff igen, det känns bra att umgås med er båda mer som idag, skitkul ju! :D

jag älskar dig, världens bästa vän <3

2010-12-10 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0