Frågor he he he.

1. Hur gammal är du om fem år? 22!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Cliff, Emma och Tristan!

3. Hur lång är du? 1.58 ungefär.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? She's out of my leauge.

5. Vem ringde du senast? Pappa tror jag.

6. Vem ringde dig senast? Samma.

7. Hur löd ditt senaste sms? "Okay :D <3"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Typ en kvart sedan.

11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå/grön.. Olika beroende på vilket ljus det är.

12. När vaknade du i dag? Vaknade först typ 11, sen somnade vi om o vaknade efter 12 :D

13. Vilken är din favoritjulsång? Christmas canon rock.

14. Vilken är din favoritplats? En strand vid en solnedgång med folk man tycker om.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tivoli som är stängda... fyfan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis jobbar jag med någonting jag trivs med och tycker om och har en familj med barn och en stabil ekonomi.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tristan när han gjorde sin charad... HAHAHA,

19. Hur stor är din säng? 1.20, och ändå tappar jag bort Cliff där.. HAHAHA.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med en tröja.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vilka städer har du bott i? Eslöv.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, hatar nakna fötter o skor har man ju ute.

26. Är du social? Jadå hyfsat.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad eller någon annan spännande smak - äter inte glass så ofta.

28. Vilken är din favorit efterrätt? Kladdkaka eller chokladmousse.

29 Tycker du om kinamat? EH JA.

30. Tycker du om kaffe? Nej.

31. Vad dricker du till frukost? Någon juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Sover oftast på min vänstra sida eller på mage.

33. Kan du spela poker? Nepp.

34. Tycker du om att mysa/kela? Absolut om jag är på humör.

35. Är du en beroendemänniska? Är jag säkert.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, mamma!

37. Vill du ha barn? Japp!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska, lite danska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, havet om det är fint.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller mat. :D

42. Äger du dyrbara smycken? Hm, jag tror inte det.

43. Vilket är ditt favoritprogram ? Sex and the city.

44. Kan du rulla med tungan? Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag är rättså tjosan alltså! HAHA

46. Sover du med gosedjur? Japp, när inte Cliff är här sover jag med min stora nalle!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yesbox.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Colaburk. HEHE.

50. Flirtar du mycket? Neeeeepp, jo med Cliffan ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag :D HAHA.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Med cykeln eller?

53. Vilken var den senaste boken du läste? Kommer inte ihåg vad den hette.

54. Läser du dagstidningen? På vardagsmorgnar om jag hinner.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? SOLO.

56. Dansar du i bilen? Nej :D

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Kommer jag inte ihåg :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? HAHA en mening när vi spelade Eva och Adam-spelet med Emma o Tristan :D.

59. När var du i kyrkan senast? Med Emma i Domkyrkan i Lund. Haha!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Kent!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Aldrig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0