Jag gäst bloggar?

TJA, jag sitter på min babes dator och fick ordern att gäst blogga.. låter kul, "gästblogga".. eller nä - ATTANS (fick inte svära) jag har ingen humor ikväll. Jag kan berätta en rolig historia: Det var en gång en ung man i tjugo års åldern som skulle resa till Nova Lund för att köpa Julklappar till sin flickvän och hans mor. Till hans ovetande så väntade han med sin trogne vän Ludvig, de stod och frös i den kalla vinterkylan tjugohundratio. De väntade i 2 timmar, sedan bestämde de unga männen för att resa på ett äventyr till.. MALMÖÖ.. (jippie liksom).. De kom på att hoppa av vid Burlövs Center och handla Julklappar där istället.. Men utan framgång, de bestämde sig för att resa hem igen.. Ludvig tog sitt tåg hem till Malmö, Cliff - Historiens hjälte - stod och väntade i.. vänta.. I EN TIMME!! han frös&frös om sina stackars händer och tår. Hans snor frös till is men tåget kom aldrig, han bestämde sig långt om länge att åka till Malmö istället för Eslöv, så han gjorde det - vad hände när han väl var på tåget till Malmö? JO HANS TÅG TILL ESLÖV KOM! - Väl inne i Malmö, kände han sig vilsen i den ny renoverade City Tunneln. Han letade och letade efter ett tåg som skulle gå hem till hans käraste.. Han fann ett, frysen som en Ben & Jerry glass tog han sig på det och reste hem..

Du som läste hela inser nu att det inte var så intressant eller roligt, att du vill ha tillbaka dina minuter du spenderade att läsa detta inlägg. Förlåt, men tack för att du läste.
HIHIHII NINA FES! oO, - SKÄMT O SIDO! humorn är torr ikväll, tror att det är för jag fick vänta i EN TIMME!! hatar skånetrafiken </3

Cliffan out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah gubben kram på dej fint skrivit nina.

2010-12-21 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0