Julmys.

Jag är fedetrött alltså :(.. Väntar på att babes tåg ska komma in till lund
så han faktiskt kan ta sig till Eslöv någon gång :(.. HAHA.
Det blir typ att han kommer hit oxå kryper vi ner i sängen!
Imorgon är det måndag vilket innebär matte, prov i idrott, engelska och
mediekommunikation.. Dock så har jag failat på tre punkter - jag har inte jobbat
med matten, inte läst på engelskglosorna och inte fått svar till median..
HAHA, fett bra! Aja, det kommer gå superbra ändå!
Tänkte faktiskt lägga in en liten diktgrejs som jag skrivit, kan ju var kul o se
för er tänkte jaug.. (Dock så får ni inte kopiera den, som jag hoppas ni fattar.)
Ha det så bra!

Vakna skrikande ur skrämmande syner,

minnen som stöter dig hårt och vasst,

känslor som svallar som kokande vatten.

Ingen som berättar hur det ska vara och hur man ska må,

varför ska folk veta när man inte ens själv kan förstå?

Ångesten som bultar, tar sig upp genom kroppen

och väller ut i smakrika tårar.

Kroppen får känna samma känslor som man själv har

orsakat. Man undrar hur någonting man

trodde skulle bli så bra, kraschade, brakade och slogs sönder.

Att det alltid kommer sitta fastklistrat i ditt bakhuvud,

att det alltid kommer följa varenda steg du tar.
Att bearbeta någonting som gör ont är svårt,

att bearbeta det själv är svårare.
När man blir trött på sitt eget fejkade skratt,

när man inte orkar hålla humöret uppe för att göra andra nöjda.

Var är det då man ska ta vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0