LALA julsånger!

Tjollahopp!
Kom hem från Nova för ett tag sedan. Jag och babe har haft en jättemysig dag (som alltid) <3.
Jag sitter vid min gamla laptop så det är skitsvårt att skriva eftersom man är så van vid sin nya.
haha :D Iallafall! Jag har haft en skitbra dag idag (som jag alltid har när jag har asmkt o göra!)
Ja, det började ju med att jag var och klippte mig, det rök 1 dm! HAHA skitnice, jag är så jävla nöjd
och det är så SKÖNT att slippa det långa håret.. Nu är det mycket kortare eftersom jag är så van vid
att ha väldigt långt! Men ja, blev asnöjd o jag ser mkt äldre ut :). Sen gick jag runt med min älskade
mamma i stan en stund och sen mötte jag upp babe! Han tyckte det var jättefint, hihi.
Sen åkte vi in till Lund o åt lite gottigt, sen drog vi till Nova :D.. Väl där hittade jag min jul/nyårs
klänning och babe hittade jättefina saker. När vi kom hem hit åt vi igen och nu sitter vi och chillar.
Fick nyss reda på att jag vunnit SOLO's jultävling! Fjärde plats iallafall, FETT NICE! Vann en
mp3-spelare, får se om jag behåller den :D haha, den verkar väldigt ball iaf!
Och jag blev sketaglad :D haha.. Brukar ALDRIG vinna något annars :(.. Menmen,
nu ska jag lägga in lite bilder idag, sen ska jag och babe kolla på ensam hemma 2, vi kollade
ju ettan häromdagen! :D De är fett mysiga ändå.
Imorgon ska jag fixa klart alla julklappar och baka lite julgodis! hihi, tjarå :D.

Kommentarer
Postat av: Cliff

haha det var riktigt mys, och ditt hår är jättefint nu friisen! Puss&kram <3 Älskar dig hjärtat :$

2010-12-20 @ 23:45:29
URL: http://cliffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0