Lockig.

Hejhopp, har nyss lockat håret så nu är jag guldlock själv! Haha.
Trivs så jävla bra i lockar och avundas dem som har det såhär alltid. (Dock inte de som ser
ut som värsta tanterna) HAHAH, okej där gick jag lite långt....
1 timme och tjugo minuter tog det.. MEN JA! Vad gör man när ens pojkvän sitter o spelar?
Haha. Snart ska vi väl gå och lägga oss och sooova. Imorgon (eller ja, egentligen idag)
så är det nästsista dagen för i år! HAHA känns wierd. Aja, jag ska pussa på min pojkvän
vid tolvslaget! Ska bli super hos Ludde :D.
Ha det så braaaa.
(Det ska fixas till mer imorgon - orkar inte nu. HAHA)
Visst är min sovtröja söt? haha.

Kommentarer
Postat av: EMMA

heeh skitfint! vill ha ditt hår :(

2010-12-30 @ 01:21:49
Postat av: Anonym

SÅ FINT KRAM MCH

2010-12-30 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0