Måndagskväll.

Tjena!
Jag sitter just nu i min soffa och kikar lite smått på tv.. Känns som om det är första
gången på hela denna dagen som jag faktiskt sitter ner och tar det lugnt :D haha!
Ska faktiskt gå och lägga mig tidigt idag, så det kommer bli jävligt skönt.
Iallafall! Idag dansade vi Zumba, redigt kul :D
Hon som håller i det har sån jävla energi så man blir fan helt chockad av det!
Jag dansade iallafall och svetten rann. Haha.
Denna låten hade vi när vi strechade i slutet! När pianot började i början
var jag helt fast. Nej nu ska jag göra min sån här "Dag 4".
Idag är det vad jag ätit - fett spännande alltså. HAHA.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: mk'

ÅH BERÄTTA MER OM ZUMBA! Ska testa det på söndag :D

Är det jobbigt, roligt, ansträngande, tror du att man tjänar nåt på det, osv osv osv! :D

2010-12-08 @ 17:23:41
URL: http://kapieltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0