SATC!

TJENA!
Ligger i Cliffs soffa nu och myser med honom (dah)..
Snart är det Sex and the city på tv (första filmen), och jag sitter REDAN BÄNKAD!
HAHA, äh jävla satcnörd jag är! Tur att Cliffis är snäll och tittar med mig.
Idag vad vi ju i Lund med Emmis och kollade på Tristan! Där var asmånga
duktiga så nu ska jag och Emma aldrig sjunga igen, HAHA..
(dock så har jag stört Cliff halva kvällen genom att sitta och rappa igenom
mina låtar.. HAHA!) Btw så kom jag på att jag skriver "HAHA" i varje mening HAHA.
Äh, stör ni er får ni väl säga till mig, kommer inte sluta direkt ändå :D.
Nej, nu ska jag mysa vidare och PEPPA med babe!
tjarå :D
jag är typ vithårig nu.. he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0