Tredje advent.

Hej igen.
Jag tänker inte göra den där "Dagen" idag, för jag har ingen tro. Och ja, det jag tror på
vill jag inte dela med mig till cyberspace kanske. Ikväll har jag fått gjort en hel massa.
Jag har skrivit klart idrotten, skrivit klart svenskan, pluggat liite matte o fixat lite julklappar.
Jag har oxå hunnit med att duscha! Nu är jag jäkligt trött och funderar på att stänga av datorn
när som. Tvn står på i bakgrunden med ngn skum film igång, "Flickan" tror jag den hette.
Somsagt imorgon är det skolan och måndag, denna veckan kmr jag nog vara pepp eftersom
det är sista innan lovet. Nu ska jag gå ner och prata lite med min kära mamma, känns som
jag inte pratat någonting med henne på hela kvällen. Ha en fortsatt mysig söndagskväll och sov gott.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0