17 april 2011.

Yoyo..
Skittråkig kväll alltså.. :( Önskar att Cliff var här så man hade haft något att hitta på och någon
att babbla med.. Men ja, man kan inte vara alltid! Men ja, vafan ska man annars göra liksom :D..
Imorgon ska jag hälsa på mormor&morfar, de kommer bli jäkligt förvånad att jag är brunett! haha.
Det är nog jag själv lite oxå.. Jag går runt med toffs hela dagarna typ. HAHA, förutom igår då jag
lockade det (ska lägga upp bild tänkte jag..) Förövrigt så har jag köpt en "fake-onepiece" på gina,
den är så jävla mysig och jag bor i den på kvällarna! Haha.. Marinblå och fin.. Jag höll på att
ångra mig när jag såg att en massa fjortisar stod o drog i de rosa.. Men den är mysig! HAHA..
AJA, HAJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Sannie

HJÄLP! Ska läsa några kurser i USA till hösten, men har beslutsångest. Vilka kurser hade du valt? (Kurserna står i ett inlägg). Tacksam för svar! :)

2011-04-23 @ 05:36:06
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0