25 april 2011.

Halloj! Ligger ute och solar just nu :).. Vad ska man göra inne i detta vädret liksom? :D btw så undrar jag verkligen när blogg.se ska ge ut sin blogg-app.. Blogga från internet på telefonen är kass.. Man kan inte lägga in bilder ju :(.. Kanske får byta blogg till Typ nattstad eller blogspot.. Iallafall! Fan vad varmt det är idag.. Hade velat ligga vid någon klippa vid havet, fan vad nice det varit :(.. Men ja, cliff skulle skriva sitt tal, annars hade vi dragit iväg! Jag hade en sån bra ide om i sommar! Jag sa att vi kunde ha i uppdrag att besöka alla stränder i skåne! Det ville ingen :(.. HAHA, tråkiga! Aja nu ska jag spruta lite vatten på mig själv asså.. HAHA, Njut av vädret! och glöm inte att smörja in er :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0