13 februari 2011.

Först och främst, grattis till Sara Olsson som fyller 18 bast idag! WOHO.
Vi har nu varit vänner i tolv långa år. Ibland har vi varit bättre vänner,
ibland inte. Men ett tag var vi fett tighta alltså! :D Och det märks fortfarande
när vi ses idag.
Iallafall.
Idag har jag inte gjort mycket.. Mår mycket sämre och min näsa är som niagarafallen.
Så imorgon blir det tyvärr ingen skola. Får ladda upp som fan till proven på tisdag
och onsdag istället - jag är inte pepp någonstans, och orkar inte bry mig faktiskt.
Aja, på fredag händer det grajor!
Btw så har jag världens bästa pojkvän. Härligt att kunna lita så hårt på en
människa.
Nu ska jag in och ta en väldigt varm dusch, sen ska jag slänga mig framför tvn.
Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0