16 februari 2011.

Tjena!
Jag har tröttnat ganska rejält på att blogga. HAHA, helst utan bilder - orkar inte ta heller.
Idag tjänade jag en femhundring på att sälja mina skor, sen förlorade jag en femhundring
för att jag köpte nya.. HAHAHA. JAJA. Köpte en body idag, maskerad på fredag JÖ!
Har även tjänat två vuxenpoäng denna veckan - skaffat visakort och sjukanmält mig själv!
Hahaha. Livet är hårt när man är 18.. Not. Fick även brev från det "militära" idag, ska in på
hemsidan och fylla i en massa frågor.
Iaf så sitter jag vid babes dator nu (han sitter vid min.... wtf) och vi ska snart gå och lägga
oss. Asmysigt att somna tidigt! På fredag smäller det somsagt - och jag är fortfarande sjuk,
men det ignorerar vi!
TJARÅ..
fin

Kommentarer
Postat av: Cliff

Du är vacker friisen, slående het på bilden! :*** HEHEH

2011-02-17 @ 08:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0