21 februari 2011.

TJA!
Sorry för den megadåliga uppdateringen.. Ändå är det folk som läser, hur orkar ni? HAHA.
Iallafall, tänkte berätta lite smått om dagarna som gått. (det rimmade)
Torsdags: Inget speciellt, var i skolan, på kvällen körde vi med alla grejer som vi skulle ha till festen
i Svalöv.
Fredags: Skola, sen hem till babe, förberedde inför festen, hade en asgrym fest, slutade tråkigt -
har lärt mig utav det! HAHA
Lördag: Umgicks med grabbarna på morgonen, chillade med babe under dagen, drog hem till mig
senare och chillade här.
Söndag: Städade mitt rum sen på kvällen kom min bror och hans familj hit för att äta.
Idag: Gick upp tidigt för att tapetsera mina föräldrars rum med pappa. Färdig nu och jag är übertrött.
En annan intressant sak som är hänt är att jag ätit en 175g:s ostbågepåse på två dagar... och nu
har jag köpt en ny.. HAHAHA, kan man älska lov mer? NEJ..
Återkommer ikväll, nu ska jag kolla på uppdaterade bloggar och sen kolla på OC.
Hajdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

SÖT KISE! nämen det jag egentligen skulle fråga är var du fyndat din tjusiga maskeradbody (ifall du skulle tro att jag menade någon helt annan body) :D?

2011-02-22 @ 20:45:23
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0