23 februari 2011.

Vaknade med migrän.. Det har förstört min dag fullständigt.
Aja, jag och babe kanske ska baka bullar med chokladkräm inuti.
Jag ska bara orka ens föna håret.. Haha, har min underbara doggie bredvid mig iallafall.
Hon är bäst...
Usch kom nyss på att vi måste dra och handla grejerna till dessa bullarna - har ni
kollat ut genom fönstret idag? :( BajZ.
Fick mail från min praktikplats idag (där jag ska vara i tre veckor), och jag fick reda
på vad jag ska syssla med - verkar skitroligt! Ska dit på fredag på möte - och på måndag
drar det igång! Ingen skola på 4 veckor (inkl. lovet)
Kommer dock sakna det lite. HAHA..
Aja, ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: OKI TACK, den va jetefiiin :D

2011-02-23 @ 19:22:33
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0