27 februari 2011.

Hellu!
Då var det härliga sportlovet slut. Det har varit riktigt skönt att ha lov och jag har njutit varenda sekund.
Har spenderat det mesta med min babe, och det har varit sjukt underbart. Dock så saknar jag ju sönder
honom nu när vi inte träffas.. Vi kommer bara ses en gång i veckan + helger nu. Så det blir ovant!
Jag är JÄVLIGT trött just nu.. Helt sjukt, hade kunnat lägga mig ner och bara somna direkt. Men jag
får stanna uppe lite till. Kollar på burlesque nu, tycker inte den är superbra, men ja, tidsfördriv.
Menmen, nu ska jag kolla vidare, ha det så bra.
Söt brud innan jag skulle duscha.

Kommentarer
Postat av: Cliff

HAHAH söt du är, lite niggah över dig! :D



Dock så kommer jag sakna sönder dig också, gör det redan faktiskt :( DU är bäst babe! PUSS<3

2011-02-27 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0