3 januari 2011.

TJA!
Sitter och har börjat plugga nu. Eller, jag jobbar med en logga. Faktiskt så blir jag nöjd,
så det är nice.. Efter jag gjort denna loggan ska jag fortsätta med en annan, plus göra
t-shirt och moodboard. Sen ska jag plugga lite upplysningen och romantiken, hinduismen
och buddismen och plugga till omprovet i grafisk design imorgon. Ja, denna dagen kommer
att bli bara plugg! Dock så kommer det vara skönt när det är klart. Kommer inte hinna
plugga klart till de stora proven idag ändå, så det får jag ta nästa vecka.
Imorgon ska jag och babe gå på bio, jag har bestämt film och han vet inte vilken det
blir, så jag skriver inte det här (A) haha.

Men ha det så bra!
Hajdo.
GANSKA BALLA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0