4 februari 2011.

HEJ!
Nu är det bara en vecka kvar tills jag blir 18, fedenice :D. haha.
Dock så är jag rädd för dig Belinda..... Du får fortfarande inte komma! SÅ..
Idag blev det ingen bio med babe, vi ska storstäda hans rum istället (HAHA sån jämförelse.)
Men ja, det behövs och det blir ju så himla skönt och fint när det blir klart!
Först KANSKE vi ska inom nova för att köpa en tröja, men jag är så trött så jag vet faktiskt inte
om jag orkar. HAHA.. Ikväll då jävlar blir det att beställa MAT! Fan vad GOTTTTT..
Sen kmr jag förmodligen att däcka vid 11 som varje fredag.... HAHA..
Aja, Emma vet att du älskar när jag uppdaterar <3
Ikväll ska jag skriva många inlägg... Tror jag!
Hajdo!

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaa! speciellt med dina bilder med, och aliiiice! haha du skriver alltid roliga grejer, FÖRLÅT DÅ!!!

2011-02-04 @ 13:59:26
URL: http://emmamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0