Dansande Nina! (Cliffan som skriver)

Nu har jag lirat lite Black Ops, vilket hemskt tråkigt spel, men får lira det nu när jag har betalat för det. Och nu ska jag se på när Ninen dansar till Dance Central - hon är riktigt grym faktiskt - sen ser hon bra ut när hon dansar, så jag klagar inte på att se henne "Bustin' some Moves!"... NU höjde hon volymen på surroundet som fan, inlevelse eller? HAHA..
HAHAH btw, hon är fett söt när hon gör sin egen lilla dans - armarna flyger runt och hon skakar rumpa! Dock så flabbar man när man ser på "Freestylen" - hennes armar går upp och ned snabbt som attans! hahah..
Nina: "Nu ska jag köra min favvo.. Talk about it, talk about it" ... HAHAHA jag önkar att ni kunde se henne dansa... ska nog försöka spela in på hennes Iphone :$ - aja, have fun!
Cliffan out! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0