Kväll.

Hej!
Så nu är allt firande över och jag ligger helt utslagen i soffan. Haha.
Men det har varit en jättemysig kväll, Belinda höll tal och allt. Riktigt fint.
Dock så känner jag verkligen att jag är sjuk nu, riktigt drygt - MEN då får ju Cliffan ta hand om mig,
right? ;) haha. Har fått underbara presenter oxå:
Mamma och Pappa:
Körlektioner + teori.
Spotify premium i 6 månader.
Ett guldhalsband av mamma och pappa som jag alltid kommer bära.
Nyttigheter såsom bodylotion, parfym och bomullspads.
Rosor.
+ Att min iPhone räknas som födelsedagspresent.
Min bror och Belinda:
Presentkort hos Nelly på 300 kr.
Ett kortspel som heter "Intim", HAHA ni fattar nog.
Det fina talet!

Cliffis <3:
Presentkort från The body shop på 500 kr!
Mormor och Morfar:
500 kr i kontanter.
Rosor.
Bäst familj asså! Nu ser jag fram emot nästa helg då vi ska fira i Svalöv. :D
Imorgon ska jag plugga sen på kvällen ska jag och Cliff passa Alice så vi ska laga
mat och mysa. Nu ska jag inte skriva mer, skriver kanske imorgon.
Ciao :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0