ListaN.

Jag bara kände att jag ville göra denna.. bara för ATT..
Sen ska jag se OC och äta onyttiga grejer!

När vaknade du imorse?
- 06.20, snoozade till 06.40.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Var...är...fjärrkontrollen..till..mina..lampor?" Ja, jag har en fjärrkontroll till mina fönsterlampor, HAHA.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej verkligen inte. HAHA

 

Vilket humör är du på?
- GÖRRE!

 

Vad har du på dig just nu?

- Jeans, linne, kofta, underkläder och strumpor.


Har du ont någonstans?

- Ryggen som alltid.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- det jag äter.. nom nom

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Mitt studiebidrag.. om det räknas.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- godis på ica i svalöv!

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- facebook.. usch :( HAHA!

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Det är redan kväll.. så kolla OC sen lägga mig och sova..

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Den första jag SATTE på idag var Shinedown - If you only knew.

 

Varför ska man läsa din blogg?
- Det ska man nog inte... eller va??

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Låg och myste med Cliffis i min soffa.. FAN FÖR LOV :(

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Min babe ger mig hundratals komplimanger varje dag, guldvärt <3

 

När fotade något senast, och vad?

- Mig själv i spegeln på toan på praktiken :( HAHA

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Nej!

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Luften.. Ligger på min divan i soffan

 

Vad tror du att klockan är?

- (tjuvkollar inte..) typ 9?

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Ingen aning :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0