Need a second to breathe.

Hej!
Är äntligen hemma hos mig nu! Känns som vi rest hela dagen :(. Haha, skitjobbigt.
Men ja! Min lilla vovve har fått mens btw! HAHA, stor flicka nu :D..
Är skittrött nu så jag sitter bara och slöar framför datorn. Babe sitter och spelar här
bredvid mig! Har inte så mycket att skriva.. Tänkte bara visa jeansen jag köpte idag.
Köpte även en typ magtröja (den är lite längre) som var ASBALL! Haha.
Dessa byxorna var riktigt balla och rumpan blev riktigt rund och fin! HAHA.
Jeansen för 99 spänn, billigt och ASBRA.
Jag har letat efter midjehöga jeans ett tag och dessa var så JÄVLA perfekta.
Satt skitbra och de var RIKTIGT sköna. Ett minus var kanske priset, men vafan
jag kommer typ leva i dom. HAHAHA.
Påväg inom Svalöv för att sen stressa tillbaka till Eslöv. HAHA, kall näsa! <3
Såhär mys brukar vi ha det på kvällarna när vi ska se på film. Kryper ner under täcket med.. ja minimalt
med kläder HAHA.. Jag somnar ALLTID.. Tråkig brud man är, HAHA.
Nej nu ska jag hitta på något annat, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina jeans ni med puss.

2011-02-22 @ 20:58:02
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Jag har de där jeansen i mitten :D billiga iaf....... HAHA

2011-02-22 @ 21:26:05
URL: http://fotokusera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0