utkast.

Fungerar inte detta så fungerar ingenting.
Då ger jag upp hoppet om kärlek, ger upp hoppet om att det finns någon för mig.
Varför chansa när man kan vara eftertänksam?
Varför våga när man kan vara fullkomligt livrädd?
Ingenting kan plåstra om djupa sår, ingen text kan få mig att må bättre.
Jag vet att jag en gång kommer bli sårad, så som jag alltid blir.
Smällen kommer när man minst anar det.
Allt man trodde på faller isär, och allt man hoppades på försvinner.
Känslan är som en spark i magen och allt blir svart.
Hur ska man våga älska när man en gång blivit sårad?

Kommentarer
Postat av: Emma

i love you.

<3

2011-02-21 @ 23:17:51
Postat av: EMELIE - red head!

sjukt vacker header :)

2011-02-21 @ 23:22:37
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: frisör laalee

Vill du lära dig göra äkta hollywoodlockar med plattång? Kolla in min video;)

2011-02-21 @ 23:53:14
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0