22 januari 2011.

TJO!
Jag tänkte då börja blogga lite smått igen, busigt va? Igår var jag på Fridas 18-årsfest.
Det var skitkul och ja, vi dansade loss! :D Haha.. Man var ganska trött när man kom
hem efter att dansat 11 cm högt hela kvällen! haha men så jävla kul o träffa massa gammalt
folk oxå som man inte träffat på flera år! Idag ska jag på mitt brorsbarns 1-årskalas.
Jag är ganska trött, men det får gå :D. För övrigt så är jag så jävla öm i min navel-
piercing. Ska in i duschen med babe och duscha nu och tvätta av den. Nu sitter
Alice här och tigger den bitchen.. HAHA. Aja, somsagt så ska jag in och duscha nu.
Hoppas ni får en bra lördag! :D
Dessa bilderna nedanför är inte lika charmiga.. HAHAHA.
Haha, och som ni ser har jag fått hem min iPhone 4 oxå, min lilla bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0