23 januari 2011.

Jag var somsagt på 1-årskalas igår, och min svägerska hade gjort riktigt fina
tårtor! Hon är sjukt duktig. De blev jätteglada för min present till Theo oxå.
Jag hade gjort en tavla i illustrator där det stod hans vikt, längd, året han
var född och datum.. Man får ju utnyttja sin utbildning ASSÅ! haha :D,
nu ska jag jobba lite med matte, sen ska jag och babe baka kladdkaksmuffins.

BTW så är jag fett sugen på att köpa en systemkamera.. Har mina ögon på en
Canon EOS 550d. Min bror har en så jag fick fota med den hela kvällen igår,
I'm in love.. Så jag ska börja sälja lite saker oså, så får vi se hur det går :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens sötaste tjej saknat bloggen.kramiz mch

2011-01-23 @ 20:15:37
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Hahahah trodde det stod "nu ska jag jobba lite med marre" :D

GO 500D GO!!!

2011-01-24 @ 18:48:59
URL: http://fotokusera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0