24 januari 2011.

TJA!
Kom hem från Lund för ett tag sedan med babe. Vi missade precis bussen så vi
var tvungna att gå hem, men så är livet! Köpte skal till min telefon, neongrönt! Haha,
riktigt stiligt. Köpte även ett par byxor som jag lade upp i bloggen för någon dag sedan,
så jäävla balla :D Haha. Nu sitter jag och äter muffins och kollar på när babe packar ner
sina grejer, ska skjutsa honom till bussen om typ en halvtimme. Vill inte sova ensam :(.
Aja, måste ändå plugga på matteprovet så det är väl chill! Som sagt så är det skola
imorgon, så jävla drygt, är ganska skoltrött nu, men det blir bra :).
Nu ska jag pussas lite med babe innan han ska åka.
Hajdo!

Kommentarer
Postat av: Cliff "BABE" Olsson

HAHA aw, ja du klagade lite på regnet där.. din stackare alltså :( - men tack för i helgen, alltid mys att vara med dig. Saknar dig lite redan, men så är det o vara kär :$ pusss :*

2011-01-24 @ 20:01:36
Postat av: Elin

Svar: Haha, vid kela går gränsen!

2011-01-24 @ 20:08:21
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0