Årsresume 2010: April, Maj och Juni.

APRIL.
I April kom det lite värme, DET var nice!
Fick min efterlängtade LBS-tröja.. HAHA det var segt alltså.
Lade mitt svarta golv tillsammans med pappa, jag är fan handy-woman alltså!
Det var varmt och skönt pluggväder på min balkong.
Var och hälsade på hundar eftersom vi tänkte skaffa en fransk bulldog.
(Denna äckligt stora hunden anföll mig hela tiden :( HAHA)
Jag tränade mycket under dessa månaderna och min mage var fin :( HAHA. NYÅRSLÖFTE.

MAJ.
Vi bestämde oss för att skaffa Alice! Så vi åkte och hälsade på :D
Var hårmodell för min frisör med Emma :D
Projektarbete i skolan, och jag och Emma var HAPPY!
Köpte en ny klänning... HAHA!

JUNI.
Fick sommarlov från skolan!
Fick hem min älskade vovve!
Midsommar!
STRANDVÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0