Årsresume 2010: Januari, Februari och Mars.

JANUARI.
Mitt minne är väldigt dåligt alltså.. Men Januari var en kall och ganska tråkig månad.
Jag och bästa vän hade ett av våra "hobbylan", fett mysigt.
Jag och Emma hade en "fotodag", dock så var det så JÄVLA kallt så
det blev inte så mycket bilder.
Det största denna månaden var att jag blev faster! Herregud, ett helt år sedan snart.
(Vill inte lägga ut bilder på honom på internet.)

FEBRUARI.
Det största i februari var när vi var och såg Ne-yo! FETT NICE.
Jag kollade jävligt mycket på One tree hill denna perioden, och var väldigt skum.
Det var fett att se honom live!
Fyllde 17 år!

MARS.
I Mars hände lite grejer iallafall.
Gjorde äntligen om mitt rum och blev skitnöjd (är fortfarande!)
Tjejkväll med de gamla tjejerna! <3
Var på barndop!
Ännu en lankväll... HAHA
Jag klippte mig lite kortare.
April, maj och juni kommer STRAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0