Årsresume 2010: Juli, Augusti och September.

JULI.
I Juli hände fan allt.
Mitt förhållande som varade i över 2 år tog slut i början på Juli.
Började umgås med ashärliga människor.
Jag umgicks väldigt mycket med bästa vän <3
Alice sov väldigt roligt. HAHA.
Vi besökte badet några gånger och hängde :D
Var med några brudar i Lomma, och det började ösregna och åska som fan. Vi trodde
fan vi skulle dö.. Haha :(
Drog på grillfest.
Lullade runt på berga lågpris med dessa damerna! HAHA
Jag var fett happy! HAHA
Jag och Emma var ute och hade en fotodag och tog mängder med bilder!
Det var så jävla varmt o skönt :(
Chill på kullarna i Malmö.
Helsingborgsfestivalen - och även datumet när jag och babe blev tillsammans! <3

AUGUSTI.
Alice bara växte och växte! HAHA.
Chillkrök.
Också började vi skolan, Emma satte upp denna på skolan <3 HAHAHAHA.
Permanentade håret, men det blev inte riktigt lockigt :(
Ännu en fotodag! HAHA.

SEPTEMBER.
Jag har knappt några bilder från September eftersom vi började skolan och
jag fotade knappt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0