Årsresume 2010: Oktober, November och December.

OKTOBER.
Det var samma här, inga bilder för det var skola :(.
Blev prisad av Simon.. HAHA

NOVEMBER.
Fotade min älskling i hennes söta jacka!
Vi var fjortisar.
Vår fina tårta!

DECEMBER.
Räknade ner dagarna till Julafton. Hade dock en jävla massa grejer att fixa i början
på December till skolan.
Min fina gran!
Vi hade mysigt och färgade håret.
Drog på fest! Den var dock bull så jag och Cliff drog hem igen :D
Julafton!
Singstarkväll med Emma och Tristan! :D
Min älskade palette!
Nyår!

Ja, detta var ju typ mitt år i bilder. Det har självklart hänt mycket mer osv. Men
jag har tagit upp det huvudsakliga. Hoppas ni inte blev allt för uttråkade.
Nu ska jag gå och umgås med babe.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0