Dusch.

Tjo!
Nu har babe åkt hem också :(. Lite trist, men så är det! Han kommer och sover på
onsdag igen så! (Eller jag hos honom...) Imorgon ska vi bada med skolan, eller ja,
vi ska ju egentligen SIMMA. Kommer väl gå bra, lite halvdrygt att vi måste duscha
där bara.. Tar sån himla tid :( Men ja, som tur är så har vi lunch efteråt. Måste
kolla upp vägen till badhuset oxå (EMMA VET DU?). Well well.. Annars så älskar
jag verkligen när mitt rum är så kliniskt städat, så jävla mysigt. Dock så kommer
det fucka upp när jag ska gå upp imorgon.. Alla kläder :( HAHA. Aja, nu ska jag
(som rubriken säger) in och duscha, sen ska jag och pappa beställa min Iphone4!
FETT NAJS. Ha det så brau!

Kommentarer
Postat av: EMMA

JAG vEt heheheh

2011-01-16 @ 19:22:45
Postat av: Anonym

fin frissa kom du så jag får träffa dig saknar dig jukram mch

2011-01-16 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0