Kladdkaka.

Jag och mamma fick en flipp ikväll och ställde oss för att baka en kladdkaka!
Nu står den i ugnen och jag väntar på att badrummet ska bli ledigt så jag kan föna
håret och sen gå och sova. Ska bli så himla skönt att få somna in utan att ha huvudvärk!
Dock så saknar jag babe :( Hade velat somna in bredvid honom (eller ska jag säga över
honom.. jag trivs så bra med att sova med honom så jag ligger typ ovanpå) HAHAHA.
Stackars grabb. Iallafall, imorgon ska jag till skolan dårå. Grafisk design hela dagen.
Känns inte som en superduperkul idé eftersom jag är så trött på att sitta framför
skärmen (det är mina små ögon oxå). Men ja, det blir säkert bra när man besökt
Jerry ett par gånger. Haha! Har tagit några bilder idag med mobilen, men jag
orkar faktiskt inte gå o hämta sladden för att lägga in dom. Hade det funnits bluetooth
som på min egna fina laptop så hade det gått snabbt. Menmen, nu ska jag inte
tråka ut er med text.
Hajdo :)
Så länge kan ni få en liten trött bild på mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0