16 mars 2011.

Tjena!
Sitter på praktiken och LÄNGTAAR till lunchen.. Subway.. Mmmm.. HAHA.. Har ätit så himla
mycket subway dessa veckorna alltså! HAHA.. Så jävla gott. Iallafall, tänkte lägga in några
bilder eftersom mina inlägg varit VÄLDIGT tråkiga de senaste veckorna. Sitter och dricker
varm choklad nu och lyssnar på Never had a dream come true? HAHAH.. JAJA!


Idag har jag mina nya SMEXIGA Converse!

Här är mitt rum på praktiken, sött va? HAHA

Random bild.. HAHAHA, men denna pajen bakade jag och babe i lördags. TACOPAJ!


Kommentarer
Postat av: Clifffffffffff

Pajen blev awesome, synd att du åt upp allt efter jag stuckit hem :( ville också ha ju! AJA, kyss! <3

2011-03-16 @ 09:49:30
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Åh, subban... så jävla gott, men har tröttnat lite :(



Jag har nog frågat detta, men vad får du göra på praktiken? :o

Håller med om att man kan känna sig lite.. utanför, och uppfatta de anställda som otrevliga när man kommer som "ung" till ett nytt place. Det kändes nästan alltid så när jag praoade i grundskolan :)

2011-03-16 @ 17:02:14
URL: http://fotokusera.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad gör du :)?

2011-03-16 @ 22:16:28
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0