18 mars 2011.

Tjena! Sitter på bussen till Svalöv nu :D. Sista dagen på praktiken idag, het sorgligt förfan :(. HAHA, har trivts så bra och dessa sista dagarna har jag kommit in så jävla mycket i gänget asså! När jag slutade idag fick jag en gambroväska med massa grejer, mina saker Jag gjort och mitt omdöme. Plus en massa kramar och lycka till. Jag tror nästan att jag Får sommarjobb där. Kommer dock sakna mina handledare som fan, så jävla härliga Människor. Känns som jag har förändrats och utvecklats en hel del. Min chef som jag skrev om innan som är läskig har jag fått skitbra kontakt med! Visst hon är en JÄKLIGT dominant och korrekt chef - men privat är hon jättesnäll.. Jag fick en fet kram av henne.. HAHA! och så sa hon "vi ses garanterat igen!".. Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snart är jag framme i marieholm iaf.. Jag har mina fina matsumotos på mig och folk tittar lite avundsjukt på mig.. HAHAH.. Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0