21 mars 2011.

HALLÅ.
Skriver ett snabbisinlägg eftersom jag ska ner och äta vilken minut som helst.
Mackor med en massa tillbehör! NICE.. Var nyss ute och gick en halvlång runda med pappa
och Alice, riktigt skönt att röra på sig.. Om någon är sugen på att börja träna på gym eller
bara släpa med mig till typ slingan någon gång i veckan är JAG PÅ! (Dock så får vi inte springa
tillsammans eftersom jag måste springa själv med musik i öronen..) HAHA.
Annars har jag varit i skolan idag, var hos doktorn imorse, urinvägsinfektion IGEN.. Härligt.
Aja, nu ska jag sticka ner och äta.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

BITCH!!! DU VET JU ATT JAG VILL UT OCH JOGGA LITE!! Åååeåhåeåhe

2011-03-21 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0